sobota, 5 stycznia 2019

Witajcie

Co do bilansu, wczoraj nie wyszło. Niestety, był duży obiad a do niego ten nieszczęsny tłusty sos...  trudno, przynajmniej nikt z domowników się  nie  przyczepi, o to ze nie jadam zbyt dużo:) jeden dzień nie może zepsuć mojego celu. Dziś tak dobrze mi się spało, mimo koszmarów, mogę powiedzieć ze długość snu mnie satysfakcjonuje:)( czy Wam też śpi się najlepiej nad ranem? Czy tylko mi odpowiadałoby bycie produktywnym w nocy a spanie w dzień;) ) Życzę Wam miłego weekendu :*

Bilans z dziś ( 5 stycznia 2019 )
* serek wiejski naturalny 200g
* duże jabłko
+ żelazo w tabletce musującej
+ rutinoscorbin
* herbata zielona aromatyzowana ekspresowa ( ona będzie na ,, kolacje,,)

8 komentarzy:

  1. Hej ♥
    Dodałam cię do mojej listy czytelniczej na blogu.
    Sosy są najgorsze. Niby takie nic, ale najczęściej są na śmietanie i jeszcze zasmażane... Koszmarnie dużo kalorii.
    Też jestem nocną sową. Ostatnio spać chodzę 2/3 a wstaję o 11 xD
    Bardzo ładny bilans. Gratuluję :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za dodanie. Właśnie te sosy to zło wcielone, taki mi wczoraj zaserwowano właśnie na śmietanie, zasmazany. Podobnie jak to jest z salatkami, sama w sobie nic złego ale dodać sos na bazie majonezu i mamy bombę:)
    Heh podobnie jak ja właśnie, co z tego że wcześniej się położę spać jak i tak zasypiam około 2 lub po:) takie z nas nocne marki:)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny bilans! Co do tłustego jedzenia... nic się nie stanie jak czasami zjemy coś niezdrowego. Zawsze możemy to spalić albo nadrobić czymś innym. Grunt, żeby się nie poddawać. Jestem nocnym markiem, dlatego tak jak Ty mogłabym spać za dnia. Jestem zdziwiona, że nie mam tego bloga w ulubionych :o muszę szybko to naprawić! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam wstawac o 4-5 rano i cieszyc sie cichym ciemnym porankiem a kolo 16 w weekendy ide spac i wstaje pooozno xd tylko po to zeby sie umyc i w sumie wrocic do spania xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię spać od 1 w nocy do 9 rano. Niestety do pracy wstaję o 5.30 a kładę się ok 22.30. Więc od poniedziałku do piątku jestem niewyspana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej świetny bilans! Nie ma czego żałować. Co do spania, dziś tak miałam, że najlepiej mi się spało krótko przed budzikiem, niestety trzeba było wstać do pracy.

    Trzymaj się i powodzenia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym mogła spać cały czas :D ale to w dużej mierze przez tabletki na chorobę afektywną dwubiegunową ;) co u Ciebie? Długo się nie odzywasz
    Anakoktajlowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy chciałbyś dołączyć do bractwa iluminatów, aby stać się bogatym i sławnym oraz zarabiać 1 milion dolarów jako nowy członek i 500000 zł miesięcznie? jeśli tak, wyślij wiadomość do naszego czcigodnego Wielkiego Mistrza (Lorda Christophera) przez WhatsApp pod numerem +2348054779589 w celu inicjacji online.
    Każdy dzwoni, ale niewielu lub skontaktuj się z e-mailem! Johnmark4074@gmail.com

    OdpowiedzUsuń