sobota, 29 grudnia 2018

znaleźć pomysł na dietę

Woda to podstawa, postanowiłam, że o wiele łatwiej będzie jeżeli głód będę zagłuszać nawadnianiem się. Jak na razie myślę, że to się sprawdza. Pije głównie kawę, po niej nie mam nieodpartej ochoty na słodycze ( slodycze - moja zmora ).  Pozwałam sobie jednak na słodycz w tej postaci, chodzi mi głównie o napoje kawowe typu 2,3 w 1. Oczywiście z umiarem, raz na jakiś czas. Oraz pije herbatki, napary  ziołowe, soki owocowe ( które rozcieczam wodą, przez co w większej ich objętości zawierają niezmienioną ilość kcal).
Szukam innych pomysłów na oszukanie głodu, napewno przejrzę jakieś triki i zobaczę co wprowadzę w życie.

:*

3 komentarze:

  1. Ile masz wzrostu i jaką wagę? :D Trudno wyżyć na samej wodzie i napojach, warto czasem zjeść jakieś warzywa, owoce :P żucie gumy ponoć pomaga zahamować głód, ale nie wiem czy w to wierzyć bo podczas żucia wydziela się więcej śliny i pobudza się ośrodki w mózgu XD Fajnie jakbyś bardziej opisała swoją dietę i wstawiła jakieś wymiary i wagę ^^ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za wskazówki:) chyba trzeba wypróbować tą gumę. Mam 165 cm i 59 kg. Waga najwyższa w moim życiu, masakra. Najlepiej się czułam jak ważyłam 49 kg:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy chciałbyś dołączyć do bractwa iluminatów, aby stać się bogatym i sławnym oraz zarabiać 1 milion dolarów jako nowy członek i 500000 zł miesięcznie? jeśli tak, wyślij wiadomość do naszego czcigodnego Wielkiego Mistrza (Lorda Christophera) przez WhatsApp pod numerem +2348054779589 w celu inicjacji online.
    Każdy dzwoni, ale niewielu lub skontaktuj się z e-mailem! Johnmark4074@gmail.com

    OdpowiedzUsuń