niedziela, 30 grudnia 2018

Na ten 2019 rok...

Macie takie ładne postanowienia na nadchodzący rok, życzę Wam by się udało je zrealizować. Ja sama nie stworzę takiej listy bo i tak wiem, że nic by z tego nie wyszło. Moimi jedynymi celami jest schudnięcie (  of course ) oraz przejęcie większej kontroli nad swoim życiem. Jestem jeszcze młoda a moje życie jest nudniejsze, niż życie niejednego emeryta ;).  Musze stłumić obawy przed odrzuceniem, wyśmianiem ? i powolutku otwierać się na ludzi. Gdybym poznała jakieś nowe osoby to byłoby już super mega cacy:). Wiem, mało ambitne plany. Ale jestem zdania iż, jeśli nie potrafimy zrealizować planów tych małych, to te duże będą poza naszymi możliwościami. ( czyli np. skoro nigdy nie biegam to i od razu maratonu nie przebiegnę;) ). Na 2019 rok życzę nam wszystkim wytrwałości i mobilizacji w chwilach zwątpienia oraz radości z tych nawet najdrobniejszych rzeczy.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
 Bilans z 29.12.18
☆ filet z kurczaka w plastrach 150g
☆ 2 x kawa czarna mielona
☆ 1x kawa rozpuszczalna  o smaku waniliowym  ( ta z biedry w słoiku - całkiem dobra:) )
☆ napój z witaminami 355ml ( oczywiście też z biedry;) )
☆ 1x herbata funkcjonalna lipton
☆ 1 pomidor
☆ wafle ryzowo kukurydziane słony karmel 30g

Bilans dzisiejszy ( 30.12.18)
♤ smoothie 300 ml
♤ 1x kawa czarna mielona
♤ 1x kawa rozpuszczalna waniliowa
♤ 1x kawa zbożowa anatol błonnikowa
♤ 1 kromka chleba żytniego
♤ serek homogenizowany o smaku truskawkowym 150g
   ( wiem że do wieczora jeszcze kawał czasu ale już nie będę jeść, najwyżej wypije herbate i czystą wodę mineralną )

Herbat i kaw nigdy nie słodzię, po prostu przyzwyczaiłam się do niesłodzonych:)

:*

5 komentarzy:

  1. To życzę Ci jak najwięcej dobrych dni w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem ci ze od kiedy skończyłam szkołę to też się czuję jakby moje życie się zatrzymało i jakbym była gdzieś z boku. Kontakt ze znajomymi się urwał bo poszli na studia a ja siedzę jak kołek w domu i nic nie robię. Nie mogę się doczekać aż pójdę na studia i odświeżę listę znajomych chociaż z drugiej strony się boję że studia i tak nic nie zmienią i będę sama XD Ja wrecz nie lubie słodzonych kaw i herbat. Powodzenia w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To podobnie jak ja, od skończenia szkoły moje życie towarzyskie się kompletnie urwało. Prawda jest taka ze sie zasiedziałam w domu i dziwaczeje.:) Pójdziesz na studia to pewnie poznasz kogoś, byle trzymać kontakt to będzie z kimś i pogadać i wyjść:) ja jestem typem samotnika ale jak ma sie znajomych to człowiek się inaczej czuje, tak weselej jest, nie myśli się tylko o problemach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy chciałbyś dołączyć do bractwa iluminatów, aby stać się bogatym i sławnym oraz zarabiać 1 milion dolarów jako nowy członek i 500000 zł miesięcznie? jeśli tak, wyślij wiadomość do naszego czcigodnego Wielkiego Mistrza (Lorda Christophera) przez WhatsApp pod numerem +2348054779589 w celu inicjacji online.
    Każdy dzwoni, ale niewielu lub skontaktuj się z e-mailem! Johnmark4074@gmail.com

    OdpowiedzUsuń