środa, 2 stycznia 2019

Witam Was,
Muszę się przyznać, że przez ten sylwestrowy czas jadłam normalnie. Alkoholu zero, za to ciasta kusiły;) wiem, słabo, ale nie chciałam wzbudzić podejrzeń domowników. Sylwester spędziłam i w Warszawie, i w Chorzowie, w zależności od tego na jaki kanał przełączyłam 😂 Jak zwykle, nie mogę uwierzyć, że kolejny rok tak szybko minął. W 2018 dużo się działo, oj dużo. Był to rok pełen dobrych,  jak i tych złych chwil. Każde doświadczenie nas kształtuje, wzbogaca nas. Mam nadzieję, że jednak w tym roku 2019 będą zdecydowanie królowały te dobre chwile.

Bilans z dziś ( 2 Stycznia 2019)
♧ napój gazowany 355ml
♧ jogurt z ziarnami bakoma 300g
♧ serek homogenizowany czekoladowy 140 g
♤ kawusia czarna rozpuszczalna x 1
♤ herbata funkcjonalna lipton zielona x 1

+ dużo wody z cytryną

A jak minął Wam sylwester? :*

7 komentarzy:

  1. Ja sylwester spędziłam miło i przyjemnie z kocykiem i gorączką hah nie narzekam, dosyć miło było.
    Dużo dobrych dni w 2019r i pomysłów ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś w tym roku nie czułam tego, że był już nowy rok. Jakoś to do mnie nie dochodzi :P Malutko jesz ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pewnie nie raz się pomylę pisząc datę;) w porównaniu do ilości która jadłam kiedyś to i tak ogrom;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sylwester na spokojnie w domku. Nie chciałam się kusić u kogoś na domówce, ale nawet nie miałam ochoty nigdzie wychodzić - problem sam się rozwiązał :D. Ładny bilansik. Mam nadzieję (i to wielką!!!), że ten rok będzie przełomowy a co za tym idzie - będą królowały dobre chwile.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne że spokojnie spędziłaś sylwestra, oby cały rok był dobry:) <3

      Usuń
  5. Czy chciałbyś dołączyć do bractwa iluminatów, aby stać się bogatym i sławnym oraz zarabiać 1 milion dolarów jako nowy członek i 500000 zł miesięcznie? jeśli tak, wyślij wiadomość do naszego czcigodnego Wielkiego Mistrza (Lorda Christophera) przez WhatsApp pod numerem +2348054779589 w celu inicjacji online.
    Każdy dzwoni, ale niewielu lub skontaktuj się z e-mailem! Johnmark4074@gmail.com

    OdpowiedzUsuń